آخرین اخبار

دکتر خدامراد مؤمنی عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به عنوان استاد برگزیده "طرح شاهد" مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، طی ارسال تقدیرنامه‌ای با امضای مشترک دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، از دکتر خدامراد مؤمنی عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به عنوان استاد برگزیده طرح شاهد تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه برگزیدگان جامعه‌اند و مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب، مهرورزی و مبارزه با نادانی و غفلت هستند. به پاس نکوداشت مقام شامخ معلم و در سالروز شهادت استاد فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، کسب استاد برگزیده "طرح شاهد" که حاصل تلاش و پشتکار شما در رسیدگی به امور مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

اطمینان داریم با استعانت از خداوند متعال و با همت بلند اساتید گرانقدر ایران اسلامی و دانش آموزان و دانشجویان فرهیخته شاهد و ایثارگر و در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستیابی به قله‌های رفیع علم و دانایی همراه با معنویت برای تعالی جامعه بشری دور از دسترس نخواهد بود.

آخرین اخبار