آخرین اخبار
10210
دکتر احمدی در کارگروه توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی تأکید کرد:

نقش‌آفرینی دانشگاه در حوزه هوشمندسازی خدمات در کشور با فعالیت‌های خلاقانه

رئیس دانشگاه رازی انجام فعالیت‌های خلاقانه با هدف برجسته کردن نقش دانشگاه در کشور در حوزه هوشمندسازی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، اولین جلسه کارگروه توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی دانشگاه، به ریاست دکتر محمدنبی احمدی و با هدف نظارت و راهبری مسائل مرتبط با خدمات الکترونیک و دولت هوشمند، در مورخ ۲۷/۹/ ۱۴۰۲ در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در آغاز این نشست، دکتر چقامیرزا مدیر طرح و برنامه دانشگاه توضیحاتی در خصوص دستورالعمل تشکیل کارگروه توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی دانشگاه ارائه داد.

در ادامه دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه مواردی را در خصوص اهمیت موضوع هوشمندسازی و خدمات الکترونیکی ارائه داد و در خصوص نوآوری مبتنی بر هوشمندسازی و خدمات الکترونیک مطالبی را بیان کرد.

دکتر احمدی نقش‌آفرینی دانشگاه در حوزه هوشمندسازی خدمات در کشور را مورد تأکید قرار داد و خواستار اهتمام بیش از پیش در هوشمندسازی خدمات و تسریع در ارائه گزارش اقدامات انجام شده در این راستا شد.

وی انجام و پیشبرد فعالیت‌های خلاقانه با هدف برجسته کردن نقش دانشگاه رازی در کشور در حوزه هوشمندسازی فعالیت‌ها را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه دکتر مردوخی مشاور کارگروه توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی دانشگاه از تصویب ایجاد رشته هوشمندسازی کشاورزی در دانشگاه خبر داد و گفت: هوشمندکردن باغات و مزارع کشاورزی، هوشمندسازی خدمات دانشگاه در بستر پنجره واحد خدمات دانشگاهی و ارائه خدمات هوشمندسازی توسط مراکز آزمایشگاهی تخصصی دانشگاه به دیگر سازمان‌ها و دانشگاه‌های کشور را از فعالیت‌های در دست اقدام دانشگاه برشمرد.

در ادامه حاضرین به بیان نظرات خود در خصوص نحوه عملکرد و پیشبرد موضوعات مطرح شده در کارگروه توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی پرداختند.

 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
رئیس دانشگاه رازی
دکتر محمدنبی احمدی
هوشمندسازی
خدمات الکترونیک

آخرین اخبار