آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی با کارکنان دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی، 18 خرداد 1401 به اتفاق هیأت رئیسه دانشگاه و جمعی از مدیران، در نشستی صمیمی، در سالن فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، کارکنان بخش‌های مختلف اداری، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، خدماتی و... ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف کاری پرداختند.

در ادامه دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه ضمن خیرمقدم و استماع نظرات و دغدغه‌های همکاران، با تبریک اعیاد دهه کرامت، در سخنانی بر تلاش برای رفع مشکلات همکاران تأکید کرد.

وی با قدردانی از زحمات، خدمات، تلاش‌ها و همکاری‌های صمیمانه کارکنان در تمامی امور افزود: از دلایل توفیق دانشگاه در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های این مجموعه، صمیمیت میان همکاران دانشگاهی و تلاش و مجاهدت برای پیگیری امور مختلف کاری است.

دکتر احمدی با اشاره به تشکیل شورای صنفی اعضای غیرهیأت علمی دانشگاه، خواستار تنظیم اساسنامه این شورا در سطح مطلوب شد و گفت: از مهم‌ترین موضوعات ضروری در دانشگاه، "مهارت‌آموزی" است که این مهم باید در سطوح مختلف توسعه و گسترش یابد.

پیگیری وضعیت پرداخت سنوات حقوقی کارکنان شرکتی، تشکیل شورای صنفی اعضای غیرهیأت علمی و ضرورت به‌روزرسانی آیین‌نامه شورای صنفی کارکنان، ساماندهی وضعیت ساعات اضافه کاری کارکنان، اعطای تسهیلات، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای کمک به اشتغال‌زایی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در پایان سرپرست و مدیران دانشگاه، قول مساعدت و پیگیری پیشنهادات و مسائل مطروحه را دادند.

آخرین اخبار