آخرین اخبار

مراسم تجلیل از جهادگران تبیبن سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دوره توانمندسازی و جلسه‌ حلقه‌ صالحین، امروز دوشنبه 14 اسفند 1402 با حضور جهاد گران تبیبن سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه در آمفی تئاتر پروفسور شمسی‌پور کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه رازی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین ضیغمیان با حضور اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، دکتر نامدار یوسفوند مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه ضمن خیرمقدم به میهمانان، در سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید بیش از ۱۰۰۰ عضو رسمی دارد و در ۲۵ کانون دانشگاهی، کانون بسیج اساتید فعالیت دارد و  فعالیت‌های مختلفی صورت می‌گیرد.

وی جهاد تبیین را از ضرورت‌های امروز جامعه دانست و افزود: "جهاد تبیین" پرتکرارترین و مهم‌ترین کلید واژه در سخنان رهبر معظم انقلاب است، لذا نخبگان به ویژه اساتید دانشگاه باید به جهاد تبیین بپردازند.

دکتر یوسفوند افزود: امروز دشمن با دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی به دنبال به انحراف کشاندن جوانان ما است و یکی از بزرگترین وظایف اساتید دانشگاه این است که حقایق را برای جوانان تبیین نمایند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین ضیغمیان در سخنانی، جهاد تبیین را از بهترین ابزارها برای معرفی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه‌های فناوری و علوم مختلف دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین ضیغمیان جهاد تبیین را رسالت همه اقشار به ویژه اساتید دانشگاه دانست و بیان کرد: در قالب جهاد تبیین باید دستاوردها و عملکردهای هر حوزه بیان شود.

در پایان از جهادگران تبیین سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

آخرین اخبار