آخرین اخبار

رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه رازی از دانشجویان مصدوم حادثه ریزش سقف کلاس ۱۲۰ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دلجویی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه رازی که روز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد، از خانم‌ها نفیسه طرهانی و نازنین پیری؛ دانشجویان مصدوم حادثه ریزش سقف کلاس ۱۲۰ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دلجویی شد.

در این جلسه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با دلجویی از این دو دانشجوی دانشگاه اظهار داشت: امیدواریم که در اسرع وقت با بررسی دقیق جوانب این حادثه، علاوه بر برخورد قانونی با افراد خاطی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه تکرار حوادث مشابه در آینده اندیشیده شود.

رئیس دانشگاه رازی همچنین از تلاش‌های معاونت دانشجویی و مرکز اورژانس دانشگاه برای پیگیری وضعیت دانشجویان مصدوم تشکر کرد.

در این ملاقات همچنین خانم‌ها نفیسه طرهانی و نازنین پیری با تشکر از توجه و پیگیری مسئولان دانشگاه، به تشریح جزئیات این حادثه پرداختند و خواستار اتخاذ تمهیدات مناسب برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی شدند.

شایان ذکر است؛ عصر روز شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ حوالی ساعت ۱۴:۴۵، بخش بسیار اندکی از سقف گچی کلاس ۱۲۰ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دچار ریزش شد که در این حادثه؛ دو نفر از دانشجویان دچار مصدومیت سطحی شدند.

بر اساس اعلام دفتر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه رازی؛ عدم رعایت استانداردهای لازم در سقف گچی کلاس سبب چنین حادثه‌ای بوده است.

آخرین اخبار