آخرین اخبار

مدیر امور پژوهشی دانشگاه از پذیرش پژوهشگر پسادکتری و دستیار پژوهشی با هدف نمود توانمندی دانش‌آموختگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر کیانوش چقامیرزا از پذیرش پژوهشگر پسادکتری و دستیار پژوهشی در دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: همکاری دانشجویان و اعضای هیأت علمی با هدف کسب مهارت، دانش‌­افزایی و نمود توانمندی دانش‌آموختگان و نیز تسهیل و تسریع امور در برنامه­‌ها و اهداف پژوهشی اساتید انجام می­‌گیرد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه افزود: در این راستا دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ­ارشد و دکتری داخل یا خارج از کشور پژوهشگر دستیار پژوهشی و پژوهشگر پسادکتری می‌­پذیرد.

دکتر چقامیرزا در تبیین چشم‌انداز دانشگاه­ عنوان کرد: دانشگاه‌­ها و مؤسسات آموزش عالی با اهداف آموزشی و پژوهشی، لازم است با تمام توان به تربیت نیروهای کارآمد، با انگیزه و متخصص در امر پژوهش بپردازند. دانشگاه رازی نیز به منظور صیانت از رسالت آموزش عالی و بهره‌­برداری از ظرفیت تخصیص یافته در این خصوص، اقدام به پذیرش دستیار پژوهشی و پژوهشگر پسادکتری می‌­نماید.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه نسبت به ارائه درخواست و ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر چقامیرزا افزود: همکاری دانشگاه و دستیاران پژوهشی مشتمل بر دوره‌­ای شش تا دوازده ماهه می‌­باشد که بر حسب تصمیم استاد میزبان تعیین خواهد گردید. این دوره از اسفندماه 1400 آغاز می­‌گردد و تا پایان مردادماه سال1400 و یا پایان بهمن­‌ماه سال ۱۴۰1  ادامه خواهد یافت و در صورت نیاز با صلاحدید استاد میزبان و معاونت پژوهش و فناوری تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر آنکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر 10 سال است و حداکثر سن متقاضیان 40 سال می­‌باشد، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir در دسترس می­‌باشد.  مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه سال­جاری آغاز و تا یکشنبه دهم بهمن­‌ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی همچنین اظهار داشت: شروع دوره پسادکتری از اسفندماه 1400 می­باشد و تا پایان بهمن ۱۴۰1 ادامه خواهد یافت و در صورت نیاز با صلاحدید استاد میزبان و معاونت پژوهش و فناوری، تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر آنکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر 5 سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir   در دسترس می‌­باشد.  مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از  روز دوشنبه بیستم دی‌ماه سال­جاری آغاز و تا پایان روز یکشنبه، دهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
پژوهشگر پسادکتری
دستیار پژوهشی

آخرین اخبار