آخرین اخبار

دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور برای سال تحصیلی 1401-1400 پژوهشگر می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر کیانوش چقامیرزا اظهار داشت: دانشگاه رازی در راستای اهداف و برنامه‌های علمی و به منظور تربیت نسل جدید پژوهشگر و  ایجاد ارتباط و تعامل بین جوانان و اساتید مجرب، برای چندمین دوره متوالی، اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری می‌نماید.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی افزود: متقاضیان گذراندن این دوره در دانشگاه رازی می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه  نسبت به ارائه درخواست و ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر چقامیرزا شروع دوره پسادکتری را از اسفندماه 1400 لغایت پایان بهمن ۱۴۰1 اعلام کرد و گفت: این تاریخ در صورت نیاز، با صلاحدید استاد میزبان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر پنج سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir   در دسترس است.

دکتر چقامیرزا افزود: مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از  روز دوشنبه 20 دی‌ماه سالجاری آغاز و تا پایان روز یکشنبه 10 بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

وی در پایان مهارت و توانایی فرد برای تحقیق و تولید علم را در گذراندن دوره پسادکتری مهم دانست و یادآور شد: هر دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی با توجه به رسالت و مأموریت خود، خط‌مشی مشخصی جهت گسترش دانش و کاربرد آن در فعالیت‌های علمی دارد. تربیت پژوهشگران حرفه‌ای با نظارت و همراهی اساتید برجسته در حوزههای مختلف یکی  از اهداف مؤسسات آموزشی و پژوهشی است.


 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
پژوهشگر پسادکتری

آخرین اخبار