آخرین اخبار

دکتر تورج زینی‌وند مدیر حوزه ریاست و روابط عمومي دانشگاه رازی به عنوان دبير شورای هماهنگي روابط عمومي دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي و فناوری منطقه 5 كشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، «نشست شورای مدیران روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور»، 30 فروردین ماه 1401 به شکل مجازی و با حضور دکتر شفیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر تورج زینی‌وند مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی، ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، به ارائه گزارشی از اقدامات و همچنین برنامه‌های پیش‌بینی شده پرداخت.

وی توجه به ساختار روابط عمومی؛ ارتقاء سطح همکاری‌ها و مشارکت مدیران محترم روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با جدیّت و پشتکار فراوان فصلی نو ایجاد خواهیم کرد و برای ارتقاء جایگاه منطقه خواهیم کوشید.

در ادامه دکتر ندا شفیعی، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در سخنانی ضمن قدردانی از حضور اعضا و با آرزوی موفقیت و تندرستی برای همگان ابراز امیدواری کرد: با وفاق و همدلی شاهد تحولات ارزشمند در سطح روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور باشیم.

وی حمایت مادی، معنوی و زیرساختی از ادارات روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری را مورد تأکید قرار داد و افزود: انتظار می‌رود دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری ضمن تلاش برای انعکاس هرچه بهتر ظرفیت‌های مجموعه، با صدا و سیمای مراکز استان‌ها تعامل و همکاری جدّی داشته باشند.

در ادامه لیلا زرین‌کفش معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به حساسیت و اهمیت کار در روابط‌عمومی‌ها، به تشریح وظایف تعریف شده دبیر روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پرداخت.

وی هم‌افزایی مدیران روابط عمومی منطقه، ضرورت توجه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، برگزاری منظم و مستمر جلسات منطقه و نیز برگزاری جشنواره روابط عمومی را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه سایر اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

در پایان با اعلام حمایت مدیران محترم روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور، دکتر تورج زینی‌وند مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی برای مدت دو سال به عنوان دبیر منطقه پنج انتخاب شد.

دکتر تورج زینی‌وند عضو هیئت علمی دانشگاه رازی با مرتبه استادتمام است. از جمله سوابق علمی-پژوهشی و مدیریتی ایشان می‌توان به مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، تألیف بالغ بر صد عنوان مقاله، کتاب و سردبیری در نشریات معتبر ایران، مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی اشاره کرد.

شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور شامل: دانشگاه رازی، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشگاه کردستان، دانشگاه ایلام، دانشگاه لرستان، دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره)، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، پارک علم و فناوری کردستان، پارک علم و فناوری استان ایلام، پارک علم و فناوری لرستان است.

آخرین اخبار