آخرین اخبار
7350
در رویداد "کسب وکارهای اشتغال‌آفرین" مطرح شد:

دانشگاه رازی حامی رویدادهای استارتاپ در استان کرمانشاه

دکتر طلایی از حمایت مرکز استارتاپ دانشگاه رازی برای برگزاری رویدادهای استارتاپی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، رویداد استارتاپی "کسب وکارهای اشتغال‌آفرین"، 29 اردیبهشت ماه 1401در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

دکتر مهدی طلایی، مدیر مرکز استارتاپ استان کرمانشاه مستقر در دانشگاه رازی، در افتتاحیه این رویداد طی سخنانی حمایت از برگزاری رویدادهای استارتاپ در استان را وظیفه ذاتی مرکز استارتاپ دانست و اظهار داشت: رسالت این مرکز اشاعه فرهنگ ایده‌پردازی و کارآفرینی در کلیه بخش‌ها، دانشگاه‌ها و فضاهای مرتبط است.

وی افزود: دانشگاه رازی به عنوان پیشتاز برگزاری رویدادهای استارتاپی دارای تجربیات ارزنده‌ای در این زمینه است و این مهم می‌تواند بستر ساز برگزاری این رویدادها در سایر دانشگاه‌های استان باشد.

دکتر طلایی از مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه، شرکت مهندسی توسعه صنعت شریف و معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه به پاس حمایت از فضای استارتاپی استان قدردانی نمود.

گفتنی است؛ اولین رویداد استارت آپی استان کرمانشاه در سال 1401 توسط شرکت مهندسی توسعه صنعت شریف و دفتر ارتباط با صنعت و کار آفرینی دانشگاه صنعتی کرمانشاه و با حمایت مالی شرکت شهرک­های صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد. در این رویداد ۱۵ ایده‌پرداز، ایده خود را ارائه نمودند که پس از داوری، به ترتیب سه ایده استارت آپی "وکیل سلام" با ارائه امید عظیمی، ایده استارت آپی "زرنگلوم" با ارائه سپیده جعفری و ایده استارت آپی "دستگاه پمپاژ مرکزی" با ارائه نوید تفرشی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

آخرین اخبار