آخرین اخبار

دانشجوی دانشگاه رازی به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی زراعت، گیاه‌پزشکی و بیوتکنولوژی کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست مجمع عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی زراعت، گیاه‌پزشکی و بیوتکنولوژی کشور به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان برگزار شد. در این نشست که با حضور نمایندگانی از انجمن‌های علمی دانشجویی زراعت، گیاه‌پزشکی و بیوتکنولوژی دانشگاه‌های کشور برگزار شد، مهندس هادی کیانی نژاد، دانشجوی مقطع دکتری اگروتکنولوژی و دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی، به عنوان عضو شورای مرکزی و با اکثریت آرا به مدت یکسال به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی زراعت، گیاه‌پزشکی و بیوتکنولوژی کشور انتخاب شد.

در این انتخابات شورای مرکزی اتحادیه به شرح ذیل انتخاب شدند:

هادی کیانی نژاد (دانشگاه رازی) دبیرکل

طیبه فلاحی پاشاکی (دانشگاه گیلان) نایب دبیر

سید آرمان حسینی (دانشگاه بیرجند)

سید علی مدرس (دانشگاه جیرفت)

علی جمالی (دانشگاه تهران)

حامد افلاطونی (دانشگاه محقق اردبیلی) بازرس

در این جلسه، کیانی نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه انجمن‌های علمی دانشجویی و نقش موثر این تشکل گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی بازوی مهارت‌آموزی دانشگاه هستند که در ارتقاء علمی و مهارتی دانشجویان نقش بسزایی دارند. اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی زراعت، گیاه‌پزشکی و بیوتکنولوژی یکی از بزرگترین اتحادیه‌هایی است که بر اساس رسالت خود مهمترین نقش را در ایجاد ارتباط موثر و کارآمد بین انجمن‌های زیرمجموعه خود دارد.

شایان ذکر است؛ در دوره سوم و چهارم، دکتر یاسین نوروزی فارغ التحصیل دکتری زراعت دانشگاه رازی به عنوان نایب دبیر و دبیر اتحادیه فعالیت داشت.

آخرین اخبار