آخرین اخبار

مراسم تشییع پیکر سردار کیومرث شیخی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم تشییع پیکر سردار کیومرث شیخی، 17 اسفند ماه 1400، در ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و همچنین هیأت رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه رازی و اقشار مختلف مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم پیکر سردار مرحوم «کیومرث شیخی» فرمانده اسبق مرزبانی استان‌های کرمانشاه و کردستان با حضور سردار سرتیپ پاسدار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی، استاندار کرمانشاه و سایر مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

پس از ورود پیکر فرمانده اسبق مرزبانی استان‌های کرمانشاه و کردستان به ستاد انتظامی استقبال نظامی برگزار شد و سپس نماز میت بر پیکر وی توسط رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اقامه شد.

تلاوت قرآن و مداحی توسط مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بخش دیگری از مراسم تشییع پیکر سردار کیومرث شیخی بود و حاضران نیز در غم فراق این فرمانده عالی‌رتبه بر سینه زدند.

زنده‌یاد «کیومرث شیخی» فرمانده اسبق مرزبانی استان‌های کرمانشاه و کردستان شامگاه یکشنبه 15 اسفند پس از یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت. سردار «کیومرث شیخی» از سال 1390 تا 1394 فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه را عهده‌دار بود.

آخرین اخبار