آخرین اخبار
12711
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

حضور رئیس دانشگاه رازی در منزل سردار آسیابانی + عکس

رئیس دانشگاه رازی به مناسبت هفته دفاع مقدس در منزل سردار سرافراز سپاه اسلام حاج کوروش آسیابانی حضور یافت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، رؤسای دانشگاه‌های رازی و علوم پزشکی کرمانشاه با همراهی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان، دکتر جوانشیری معاون، اداری مالی دانشگاه و تعدادی دیگر از مدیران دانشگاهی، با حضور در منزل سردار سرافراز سپاه اسلام حاج کوروش آسیابانی، ضمن دیدار با این یادگار ارزشمند دفاع مقدس و خانواده معزز ایشان، از رشادت‌های این جانباز فداکار و همرزمانش در دفاع از میهن اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار که دوم مهرماه ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، در سخنانی اظهار داشت: امروز به برکت خون مطهر شهدا و ایثارگری رزمندگان دلاور هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران و خانواده‌‍های معزز آنان هستیم.

وی از سردار آسیابانی به عنوان «شهید زنده و فرمانده پرافتخار سپاه اسلام» یاد کرد و افزود: بنده ارادت خاصی به سردار آسیابانی عزیز دارم و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی طول عمر با عزت زیر سایه رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی) دارم. خداوند همواره بر توفیقات ایشان بیفزاید.

آخرین اخبار