آخرین اخبار

دانشگاهیان دانشگاه رازی، همراه با اقشار مختلف مردم انقلابی استان کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ حماسه آفریدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه)، از مسیر میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد.

کرمانشاهیان حاضر در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و پلاکارد‌های حاوی شعار‌های انقلابی همچون «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، «مطیع امر رهبریم» و «همه آمدیم»، در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کردند و با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران و انزجارشان از استکبار جهانی را نشان دادند.

 در این راستا؛ دانشگاهیان دانشگاه رازی در کنار سایر اقشار مختلف مردم انقلابی استان کرمانشاه در این راهپیمایی بزرگ شرکت پرشور داشته و برای چهل و چهارمین بار با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق نمودند.

در اجتماع بزرگ دانشگاهیان، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به همراه هیئت رئیسه، اساتید، یاوران علمی، مدیران و دانشجویان حضور داشتند.

آخرین اخبار