آخرین اخبار

مسؤول راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب گفت: علی‌رغم پیگیری‌ها، زمین مناسب برای توسعه دانشکده فراهم نشده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جلسه بررسی و پیگیری توسعه فضای فیزیکی دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب، 30 آذر ماه 1400 با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و شهردار، در دانشکده برگزار شد.

در این جلسه، دکتر فریبرز پیرو، مسؤول راه‌اندازی دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب ضمن خیرمقدم به مدعوین، به تشریح روند أخذ مجوز و تأسیس این دانشکده و چالش‌های موجود پرداخت.

وی خواستار حمایت بیش از پیش مسؤولان شهرستان اسلام‌آبادغرب در جهت ساماندهی و توسعه فضای فیزیکی دانشکده شد و گفت: در حال حاضر، علی‌رغم پیگیری‌های فراوان مسئولان دانشگاه اما زمین مناسب برای ساخت و توسعه فیزیکی دانشکده فراهم نشده است.

دکتر پیرو یادآور شد: با توجه به مطالبه عمومی مردم شهرستان و وجود ردیف اعتباری برای ساخت دانشکده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تحقق این مهم همّت بیش از پیش مسئولان شهرستان برای تامین زمین مناسب در اسرع وقت را می‌طلبد.

دکتر پیرو یادآور شد: دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب با پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری در سه رشته مهندسی صنایع، مهندسی عمران و مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) فعالیت خود را آغاز نموده است و هم‌اکنون در این دانشکده با احتساب دانشجویان مهمان، 120 دانشجو در رشته‌های مذکور در حال تحصیل هستند.

در ادامه حیدری فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین زمانی موسوی امام جمعه، سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه و مهندس افشین شهردار اسلام آبادغرب به تشریح نقطه نظرات خود در خصوص راه‌های برون رفت از چالش‌های موجود پرداختند.

آخرین اخبار