آخرین اخبار

در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه رازی، اهتمام جدی همه بخش‌ها و واحدهای تابعه دانشگاه برای اقامه نماز جماعت مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه، روز دوشنبه 16 آبان ماه 1401، با حضور اعضاء در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد افشارنجفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با استناد به احادیث و روایات دین مبین اسلام، اهمیت نماز اول وقت در نزد خداوند متعال را یادآور شد.

در ادامه دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه به تشریح اقدامات و فعالیت‌های این ستاد در سطح دانشگاه پرداخت و بر لزوم تجهیز نمازخانه‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه برای انجام فریضه نماز جماعت تأکید کرد.

همچنین دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، ترویج فرهنگ نماز را رسالت همگانی دانست و تأکید کرد: در محیط کار، اجتماع و خانواده؛ باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که به‌عنوان یک فرد مسلمان پایبندی ما به نماز اول وقت سبب دعوت دیگران به انجام این فریضه الهی باشد.

دکتر احمدی تأکید کرد: همه بخش‌ها و واحدهای تابعه دانشگاه باید در اقامه نماز جماعت اهتمام جدی داشته باشند.

حاضران در این جلسه، به بیان پیشنهادات و نقطه‌نظرات خود در راستای ترویج هرچه بیشتر توجه به فریضه نماز و ترغیب دانشگاهیان به شرکت در فریضه نماز جماعت پرداختند.

همچنین اطلاع‌رسانی اقامه نماز و پخش طنین روح ‌بخش اذان در همه بخش‌های دانشگاه، تسهیل در تردد دانشجویان جهت انجام فریضه نماز جماعت در مسجد، تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در نماز جماعت، نیازسنجی امکانات و تجهیزات نمازخانه‌های سطح دانشگاه، بازدید و حضور مسئولان دانشگاه در نمازخانه‌های سطح دانشگاه در جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت مورد تأکید قرار گرفت.

 

آخرین اخبار