آخرین اخبار

جشن پایان سال 1400 با حضور سرپرست دانشگاه رازی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جشن پایان سال 1400 امروز چهارشنبه مورخ 25 اسفند ماه، در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه برگزار شد. در این مراسم، دکتر محمدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه، ضمن خیرمقدم به میهمانان و آرزوی سلامتی برای همگان، در سخنانی اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت حجت بن الحسن (عج) قرار داریم و تقارن حلول سال نو با شعبان‌المعظم را اتفاقی مبارک می‌دانیم و امیدواریم سال جدید پر از خیر و برکت برای همگان باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های دانشگاهیان اعم از اعضای هیئت علمی و اساتید، یاوران علمی و دانشجویان در سال 1400، ابراز امیدواری کرد: سال پیش‌رو، سالی همراه با توفیقات فراوان، سلامتی و به دور از بیماری کرونا برای همگان باشد.

دکتر احمدی با تأکید بر اینکه مطالبات دانشگاهیان با جدیّت پیگیری می‌شود، گفت: همه ما باید با همدلی، تلاش و کار جهادی، بیش از پیش دانشگاه را در رسیدن به قلّه‌های افتخار و کمال یاری نماییم و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی در پایان بار دیگر برای همه دانشگاهیان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود و یادآور شد: همانطور که طبیعت در فصل زیبای بهار، نشاط تازه‌ای می‌گیرد، امیدوارم در سال جدید برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دانشگاه با نشاط و فعالیت ویژه‌ای حضور یابیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین جواد افشارنجفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را خدمت همه عزیزان دانشگاهی تبریک عرض می‌نمایم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی سلامتی برای همگان افزود: در بهار زیبای طبیعت با قلبی زلال و آکنده از مهر و محبت به استقبال سال جدید خواهیم رفت و إن‌شاءالله با ظهور حضرت مهدی(عج) به بهاری واقعی برسیم.

همچنین در این مراسم، دکتر علی بهشتی‌آل‌آقا، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با تبریک فرارسیدن سال جدید، برای همگان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود و اظهار داشت: آمیختن سنت‌های باستانی ایرانی با باورهای دینی از نوروز فرهنگی اصیل به جا گذاشته و جاودانگی آن را بیش از پیش نمایان ساخته است. امیدواریم سال جدید برای همگان مملو از نشاط و خیر  و برکت باشد.

برچسب ها:

روابط عمومی دانشگاه رازی
پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
سرپرست دانشگاه
دکتر محمدنبی احمدی
نوروز 1401

آخرین اخبار