آخرین اخبار

دانشگاه رازی با همکاری وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان از طریق آزمون سراسری ۱۴۰۲ برای اولین بار دانشجوی بورسیه صنعتی می‌پذیرد.

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت، افزایش مهارت و توانمندی‌های عملی و فنی دانش‌آموختگان، در جهت نیل به دانشگاه نسل سوم و چهارم، ایجاد دانشگاه ثروت‌آفرین، کمک به توسعه اقتصاد محلی و منطقه‌ای و همچنین جذب و نگهداشت سرمایه انسانی مستعد برتر و نخبه، تعداد ۵۱ نفر از دانشجویان دانشگاه رازی در ۸ واحد صنعتی در طرح بورسیه صنعتی مشارکت خواهند کرد.

متقاضیان دارای رتبه‌های برتر زیر ۲۰۰۰ یا ۱۰% برتر آزمون کنکور در استان کرمانشاه، می‌توانند در زمان انتخاب رشته، سهمیه بورسیه صنعتی را که در دفترچه انتخاب رشته کنکور موجود است، انتخاب نمایند.

در مرحله دوم، سازمان سنجش، متقاضیان سه برابر ظرفیت را برای انجام مصاحبه و ارزیابی علمی-مهارتی به دانشگاه معرفی کرده و در صورت موفقیت در مصاحبه، همزمان با تحصیل از مزایای طرح بورسیه صنعتی بهره‌مند می‌گردند.

پذیرش دانشجویان دانشگاه رازی در رشته‌های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مدیریت بازرگانی و حسابداری به شکل نوورود و در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی خاک، علوم و مهندسی آب و شیمی کاربردی به صورت غیرنوورود خواهند بود.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
بورسیه
بورسیه صنعتی
دانشجو

آخرین اخبار