آخرین اخبار
36053
مدیر امور پژوهشی دانشگاه خبر داد:

توسعه و راه‌اندازی 17 واحد پژوهشی در دانشگاه رازی

دکتر چقامیرزا از راه‌اندازی 17 واحد پژوهشی در دانشگاه در راستای توجه به اولویت‌های پژوهشی و فناوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر کیانوش چقامیرزا اظهار داشت: به منظور توسعه، انسجام بیشتر و هدایت فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه به سمت اولویت‌های پژوهشی و فناوری کشور و منطقه؛ حمایت از واحدهای پژوهشی دانشگاه در دستور کار معاونت پژوهش و فناوری قرار دارد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه و بحث و تبادل نظر با مدیران واحدهای پژوهشی، 17 واحد پژوهشی در دانشگاه که از شرایط و ضوابط مورد نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برخوردار بودند، از سوی شورا مورد تأیید قرار گرفتند.

وی یادآور شد: پس از طرح در هیأت رئیسه دانشگاه، احکام مدیران این 17 واحد پژوهشی با امضای سرپرست دانشگاه صادر و ابلاغ گردید. سه واحد دیگر پژوهشی در معاونت پژوهش و فناوری جهت أخذ تأییدیه لازم از شورای پژوهش و فناوری دانشگاه در دست بررسی و ارزیابی است.

دکتر چقامیرزا افزود: به‌زودی جلسه‌ توجیهی با هدف تبیین سیاست‌های دانشگاه در رابطه با شرایط و چگونگی راه‌اندازی واحدهای پژوهشی با حضور اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ویرایش دوم آیین‌نامه نحوه تأسیس واحدهای پژوهشی در دانشگاه‌­ها در تاریخ 1400/02/21 از سوی وزارت عتف به دانشگاه­‌‌‌‌‌ها و مراکز پژوهشی کشور ابلاغ شده است، افزود: شیوه‌نامه تأسیس واحدهای پژوهشی در دانشگاه رازی نیز در تاریخ 1398/02/17 به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه و در تاریخ 1398/11/27 به تصویب هیأت امنا دانشگاه رسیده است.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
معاونت پژوهش و فناوری
راه اندازی واحد پژوهشی

آخرین اخبار