آخرین اخبار

وزیر علوم با ابلاغ تقدیرنامه، از دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی و همکاران به پاس کسب رتبه تک‌رقمی دانشگاه و حضور در بین ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با ابلاغ تقدیرنامه، از دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی تقدیر کرد.

ابلاغ این تقدیرنامه به سبب کسب رتبه تک‌رقمی دانشگاه رازی و حضور در بین ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور و ارتقاء ۴ رتبه‌ای جایگاه دانشگاه بوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این تقدیرنامه که از سوی دکتر علی شمسی‌پور مدیرکل حوزه وزارتی ابلاغ شده است، از تلاش‌ها و عملکرد ارزنده و تأثیرگذار رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی در راستای پیشرفت دانشگاه و ارتقاء آموزش عالی، تشکر به عمل آورده است.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر محمدنبی احمدی

رئیس محترم دانشگاه رازی

با سلام و احترام

با عنایت به انتشار رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱ توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و با عنایت به ارتقاء ۴ رتبه‌ای جایگاه آن دانشگاه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری از عملکرد ارزنده و تأثیرگذار جنابعالی و همکاران محترم آن دانشگاه که موجب بهبود عملکرد و ارتقاء جایگاه دانشگاه رازی در رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور شده است ابلاغ می‌شود.

امید است با تداوم این روند رو به رشد، شاهد افزایش موفقیت‌های علمی و پیشرفت روزافزون آن دانشگاه باشیم.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت احدیت خواهانم.

باآرزوی توفیق الهی

علی شمسی‌پور

مدیرکل حوزه وزارتی

شایان ذکر است؛ بر اساس تازه‌ترین نتایج نظام رتبه‌بندی ملی ISC، دانشگاه رازی موفق شده برای نخستین بار با کسب رتبه ۹، در جمع ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور قرار بگیرد.

آخرین اخبار