آخرین اخبار

مراسم تقدیر از عوامل اجرایی آزمون سراسری 1402 در دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی آزمون سراسری 1402، با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با تبریک دهه مبارک فجر، از تلاش‌‍های همکاران و عوامل اجرایی در امر برگزاری کنکور سراسری 1402 در این دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.

دکتر احمدی در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که با همت والا و تلاش همه همکاران و عوامل اجرایی، شاهد برگزاری منظم، باآرامش و در کمال سلامت بزرگترین رقابت علمی کشور (آزمون سراسری 1402) بودیم.

وی بیان کرد: برگزاری آزمون سراسری با تعداد پرشمار داوطلبان، وظیفه‌ای خطیر، حساس و نیازمند برنامه‌ریزی گسترده و مساعی بسیار است، به ویژه اینکه دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه مادر استان، مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده داشت.

دکتر احمدی بار دیگر از نهادهای دست اندرکار برگزاری آزمون در استان کرمانشاه، از تلاش‌های تمامی همکاران در بخش‌های آموزش، حراست، خدمات، تأسیسات، فناوری، نقلیه و سایر کارکنان که در این امر یاری‌رسان بوده‌اند، قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مقطع کارشناسی در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401، همزمان با سراسر کشور در دانشگاه رازی برگزار شد.

آخرین اخبار