آخرین اخبار

در جلسه شورای فرهنگی، از دانشجویان برگزیده دانشگاه رازی در مسابقات تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با حضور دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه در دوم اردیبهشت ماه 1402، از دانشجویان برگزیده دانشگاه رازی در مسابقات تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با حضور دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه تقدیر شد.

مسابقات تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۲ و با حضور ۹۵ شرکت‌کننده در قالب ۲۱ تیم از استان کرمانشاه در سه بخش پویا نمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم افزار‌های تلفن همراه در مجتمع خدماتی رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار شد.

در جریان این رقابت‌ها تیم (صاد) از دانشکده فنی مهندسی اسلام آباد غرب دانشگاه رازی در بخش نرم افزار‌های تلفن همراه با دیگر رقبا به رقابت پرداخته که در پایان با اعلام داوران به مقام سومی این بخش از مسابقات دست یافت.

در مراسم اختتامیه این رویداد نیز که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای برگزاری کنگره عظیم شهدا (9800 شهید استان کرمانشاه) برگزار شد؛ تیم‌های برتر توسط فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان مورد تقدیر قرار گرفت.

اعضای تیم صاد:

۱- آمیار مطاعی

۲- علی رضا پیری

۳- سید امیرعلی مهدی‌پور

۴- سید سینا موسوی

۵- کسری عبادی

آخرین اخبار