آخرین اخبار
7206
با هدف گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی؛

دانشگاه‌های رازی و آتاتورک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی، دانشگاه‌های رازی و آتاتورک تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در چهارچوب گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه رازی با دانشگاه­‌های خارجی، تفاهم‌نامه دوجانبه­‌ دانشگاه رازی با دانشگاه آتاتورک کشور ترکیه به امضا رسید.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه رازی با اعلام این خبر اظهار داشت: تمرکز بر روی فعالیت­‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری مشترک دو دانشگاه از جمله تبادل استاد و دانشجو، برگزاری سمینار و همایش بین‌‌المللی، فرصت مطالعاتی و استفاده از امکانات آزمایشگاهی طرفین و ... از جمله مفاد  این تفاهم‌نامه دوجانبه می‌­باشد.

دکتر شهاب مرادخانی با بیان اینکه این تفاهم نامه برای یک دوره پنج ساله از خرداد ماه سال 1401 منعقد شد، افزود:   این پنجمین یادداشت تفاهم همکاری دانشگاه رازی با دانشگاه­‌های کشور ترکیه است. پیش از این دانشگاه‌­های غازی آنتپ، ازمیر، ایغدیرو کارابوک از جمله دانشگاه‌­های ترکیه هستند که با دانشگاه رازی یادداشت تفاهم همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی منعقد کرده‌اند.

وی از تلاش­‌های گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه و دکتر دانیال کهریزی در راستای گسترش فعالیت‌­های علمی بین‌­المللی دانشگاه قدردانی کرد.

 

آخرین اخبار