آخرین اخبار
6154
همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلّم و استاد صورت گرفت؛

تجلیل از دکتر ابدالی محمدی استاد نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه رازی + تصاویر

جمعی از مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دکتر فردین ابدالی محمدی استاد  نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلّم و استاد، جمعی از مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در دانشکده برق و کامپیوتر، با دکتر فردین ابدالی محمدی استاد شاهد و ایثارگر دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار، دکتر خسرو شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، دکتر تورج زینی‌وند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، خشایار شیخی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، حسین عزیزی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، مریم جعفری معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهندس توران الماسی رئیس اداره آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مجید معصومی‌پور کارشناس امور شاهد و ایثار دانشگاه حضور داشتند.

مسئولان حاضر با فرزند شهید والامقام و استاد شاهد و ایثارگر دانشگاه دکتر فردین ابدالی محمدی عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه رازی و استاد نمونه طرح شاهد و ایثارگر دیدار کردند.

در این دیدار، دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تبریک هفته معلّم، دیدار با فرزندان شاهد و ایثارگر را موجب افتخار و فرصتی مغتنم برای مسئولان دانست و اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

همچنین دکتر زینی‌وند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی با تبریک فرارسیدن هفته معلّم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، در سخنانی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی هرچه عزت و افتخار در سطح ملی و بین‌الملل دارد همه را مدیون خون مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان است.

شیخی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز با تبریک هفته معلم و گرامیداشت مقام شامخ شهدای میهن اسلامی، در سخنانی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی‌نظیری برای ملّت ایران هستند و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس، از دکتر فردین ابدالی محمدی عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه رازی و استاد نمونه طرح شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل آمد.


 

آخرین اخبار