آخرین اخبار

مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های استان کرمانشاه، ششم آبان ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

 در این مراسم، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در سخنانی، ضمن خیرمقدم به میهمانان، تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به خاک میهن اسلامی را محکوم کرد و با تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دفاع از امنیت این مرز و بوم به شهادت رسیدند، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی حتماً مجازات خواهد شد و بار دیگر وعده صادق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را خواهد دید.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت را گرامی داشت و افزود: خانواده‌های معظم شهدا ولی نعمت ما هستند و ما مدیون ایثار، از خود گذشتگی و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و فرزندان عزیز شاهد و ایثارگر ذخیره‌های عظیم انقلاب اسلامی هستند.

دکتر احمدی فرزندان شاهد و ایثارگر را چشم و چراغ مملکت دانست و افزود: ما هرچه در این نظام از امنیت، اقتدار، عزت و قدرت داریم از لطف و عنایات خداوند متعال، ائمه معصومین(ع) و ایثار و از خود گذشتگی خانواده‌های معظم شهدا است.

در این مراسم، دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه رازی برای برگزاری این مراسم، در سخنانی یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای امنیت را گرامی داشت و اظهار کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر ثمره انقلاب و نظام‌اند و تکریم این عزیزان رسالت ما است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز اقتدار، عزت و آزادی خود را مدیون خون شهدای گرانقدر و ایثار رزمندگان جانبازان و آزادگان عزیز هستیم. اگر امروز در سایه نعمت گران قیمت آسایش، امنیت و راحتی زندگی می‌کنیم به برکت از خود گذشتگی، صبر، ایثار و جهاد خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

دکتر شهیدی با بیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر از نظر علمی و آموزشی در جایگاه بسیار ارزشمندی هستند، افزود: رسالت این عزیزان امروز بسیار سنگین است و باید در مسیر علم آموزی و کسب دانش و معرفت همواره کوشا باشند و مدارج عالی تحصیلی را طی نمایند.

دکتر شهیدی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید گرانقدر تقدیم میهن اسلامی نموده است، خواستار تلاش هرچه بیشتر برای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت شد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت ما و یک کار فرهنگی ارزشمند است و باید در این مسیر همواره کوشا باشیم.

در این مراسم، دانشجویان شاهد و ایثارگر هر یک به بیان مشکلات و مسائل خود در حوزه تحصیل و اشتغال پرداختند و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به سوالات این عزیزان پاسخ گفت.

این مراسم به همت مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثار دانشگاه رازی برگزار شد و در پایان به دانشجویان ممتاز با اهدای هدیه و لوح سپاس از سوی دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه رازی، دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مجید معصومی‌پور رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگران دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار