آخرین اخبار

آیین تجلیل از خادمان و دست اندرکاران قرارگاه راهیان نور علم‌الهدی استان کرمانشاه، در دانشگاه رازی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین تجلیل از خادمان و دست اندرکاران قرارگاه راهیان نور علم الهدی در استان کرمانشاه، ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان، در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی و رئیس قرارگاه راهیان نور علم‌الهدی در استان کرمانشاه، با تسلیت ایام محرم و با آرزوی قبولی عزاداری‌ها و سوگواری‌های ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در سخنانی، بر تلاش بیش از پیش برای ترویج فرهنگ شهدا و تفکر بسیجی تأکید کرد.
وی تمسک به شهدا را سبب رستگاری انسان دانست و با استناد به رهنمود‌های امامین انقلاب اسلامی، بسیج را شجره طیبه عنوان و بیان کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون مطهر شهدا هستیم و باید با همه توان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تلاش کنیم.
در این مراسم با حضور دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی و رئیس قرارگاه راهیان نور علم الهدی در استان کرمانشاه، قاسم امجدیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان، از خادمان و راویان کاروان‌های راهیان نور دانشجویی در استان تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است؛ کاروان راهیان نور دانشجویان استان کرمانشاه در دو گروه برادران و خواهران، از ۱۵ لغایت ۱۸ اسفند ماه و ۲۰ لغایت ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های شهدا بازدید کردند.
کاروان رهپویان مکتب حاج قاسم دانشگاه رازی نیز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نمودند.

آخرین اخبار