آخرین اخبار

جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل به اهداف نظامی مهم ارتش صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند.

       

                                          

بسم الله قاصم الجبارین

جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود در نخستین دقایق بامداد ۲۶ فروردین ماه، به اهداف نظامی مهم ارتش صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند.

طی این حمله که در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران نظامی ایران و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل صورت گرفت، به عنوان تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی و به خواست مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) و ملّت بزرگ ایران اسلامی طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدّس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی در سرزمین‌های اشغالی منهدم شد.

روابط عمومی دانشگاه ضمن قدردانی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملّی و خنثی نمودن تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم، برای همه رزمندگان و غیورمردان سپاه اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل آرزوی توفیق و سلامت دارد.

روابط عمومی دانشگاه رازی

آخرین اخبار