آخرین اخبار

چهارمین نشست هماهنگی و هم اندیشی با موضوع بررسی و اتخاذ راهکارهای تحقق شعار سال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، چهارمین نشست هماهنگی و هم اندیشی با موضوع بررسی و اتخاذ راهکارهای تحقق شعار سال، ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱، با حضور سرپرست دانشگاه و مدیران ذیربط در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر محمد نبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال، در سخنانی اظهار داشت: بسیار خرسندیم و مایه مباهات است که دکتر کهریزی به عنوان مشاور استاندار محترم کرمانشاه در امورات کشاورزی و صنایع وابسته معرفی شدند و قطعاً استاندار محترم، زین پس موثرتر در حوزه کشاورزی می تواند قدم بردارد.
وی افزود: مایه خرسندی و مباهات است که فرماندار محترم کرمانشاه نیز از بین اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی منصوب شدند. البته این ظرفیت‌های عظیم علمی و تجربیات ارزنده مدیریتی در بین اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه رازی وجود دارد و هر چقدر که ما بتوانیم توان و ظرفیت خود بیشتر معرفی کنیم، بهتر می توانیم در جامعه ایفای نقش نماییم و در مسیر خدمتگزاری حرکت کنیم.
دکتر احمدی  تأکید کرد: هرچقدر که از توان، ظرفیت، تخصص و تجربیات ارزشمندی اساتید و اعضای هیأت علمی در عرصه‌های مختلف مدیریتی استفاده شود، سلامت و پیشرفت کار و علمی و تخصصی پیش رفتن امور در استان تضمین می شود.
وی در ادامه اعلام کرد: دانشگاه رازی این آمادگی را دارد که  در کارگروه‌های استان به صورت علمی و تخصصی و بدون هیچ چشم داشتی حضور موثر داشته باشد و تجربیات و دانش و تخصص خود را برای پیشبرد امور و توسعه استان به کار گیرد.
دکتر احمدی با اشاره به ضرورت تلاش جهادی برای تحقق شعار سال تاکید کرد: در این زمینه، افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان دانشگاه رازی با جدیت در دستور کار قرار دارد همچنین ارتقاء جایگاه دانشگاه در بحث اقتصاد دانش بنیان و تقویت مراکز رشد فناورانه از مهمترین اهداف دانشگاه است.
دکتر احمدی پیگیری ظرفیت های اشتغال زایی و اشتغال پذیری دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که توان و تخصص خود را نمایان سازیم و اعتماد جامعه را جلب کنیم.
وی در ادامه برگزاری نشست های مشترک با شرکت های شهرک های صنعتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورتی که صنایع از ظرفیت های تحقیقاتی دانشگاه در حل مسائل و پیشبرد طرح های خود استفاده کنند شاهد اتفاقات بزرگ و منافع چندسویه برای بخش صنعت، دانشگاه و همچنین جامعه خواهیم بود.
در این جلسه، اشتغال پذیری تحصیلی و توانمندسازی دانشجویان با میدان دادن به آنان برای ورود به عرصه های کار و کارآفرینی و هدایت پایان نامه ها به سوی موضوعات تقاضا محور، برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه به میزبانی دانشگاه رازی، ضرورت  انعکاس ظرفیت های دانشگاه در راستای تحقق شعار سال و حوزه‌های دانش بنیانی از طریق صدا و سیما مورد تأکید قرار گرفت.

آخرین اخبار