آخرین اخبار

نشست «اصول و سازمان اجرایی نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 و نقش حفاظت آزمون» در دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست «اصول و سازمان اجرایی نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 و نقش حفاظت آزمون» با حضور، دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه، مسئولان حفاظت آزمون و سایر دست‌اندرکاران، هفتم تیر ماه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در ابتدای نشست، دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان، در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان حفاظت آزمون، اهمیت این رویداد بزرگ علمی را یادآور شد و اظهار داشت: همه باید نهایت تلاش خود را برای هرچه بهتر و بی‌نقص‌تر برگزار شدن آزمون سراسری به کار بگیریم.

وی امنیت، نظم، کیفیت و سلامت را از مسائل مهم در برگزاری آزمون‌های سراسری دانست و افزود: باید شبانه‌روز تلاش کنیم و از آسایش خود بگذریم تا داوطلبان در فضای آرام، عادلانه و با امنیت بالا به رقابت بپردازند.

دکتر احمدی تلاش برای حفظ آرامش داوطلبان را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید تدابیر لازم برای ایجاد شرایط یکسان و برابر فضای برگزاری آزمون در همه حوزه‌ها از نظر امکانات سرمایشی، روشنایی و... اتخاذ شود.

دکتر احمدی شناسایی، پیشگیری و مقابله با هرگونه تخلف و تقلب را بسیار مهم و اساسی خواند و افزود: آزمون سراسری حق الناس است و مسئولین حفاظت آزمون باید با تلاش بسیار و دقت فراوان در عمل به وظایف خود، از این حق مراقبت کنند تا کوچکترین حقی از داوطلبان ضایع نگردد.

در این نشست، دکتر محمدی مدیر حراست و مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه و دکتر بیگلری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون‌های سراسری در استان زمونآبه تشریح موضوعات و محورهای مهم برای برگزاری هرچه شایسته‌تر آزمون سراسری در استان پرداختند.

 

آخرین اخبار