آخرین اخبار

مسابقات فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مسابقات استانی طناب‌زنی دانشجویان دختر دانشگاه رازی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ به میزبانی دانشگاه فنی حرفه‌ای استان کرمانشاه برگزار گردید. در پایان این دوره از مسابقات تیم دانشگاه رازی توانست مقام اول تیمی را کسب نماید.

​​​​در بخش انفرادی مهسا مرادی مقام اول، زهرا رشتیانی مقام دوم و افسانه عزیزی مقام سوم را از آن خود نمودند و توانستند کسب سهمیه حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی را به خود اختصاص دهند.

در مسابقات استانی بسکتبال سه نفره دانشجویان دختر دانشگاه رازی، دانشجویان دختر دانشگاه رازی توانستند کسب سهمیه حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی را به خود اختصاص نمایند. 

مسابقات استانی آمادگی جسمانی دانشجویان دختر دانشگاه رازی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ با حضور سه تیم در سالن ورزشی دانشگاه جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار گردید. در پایان این دوره از مسابقات دانشجویان دانشگاه رازی مقام دوم استانی را کسب نمودند. در این دوره از مسابقات ورزشی در بخش انفرادی نرگس حاجتی مقام اول، معصوم علی احمدی مقام سوم را کسب نمودند.

 ​​​​​​مسابقات استانی شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه رازی در هیئت شطرنج به میزبانی دانشگاه رازی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ برگزار گردید. این مسابقه با حضور سه تیم رازی، جهاد دانشگاهی و پیام نور برگزار و در پایان این دوره از مسابقات تیم دانشگاه رازی مقام اول را کسب نمود.  در بخش انفرادی سارا صفری مقام دوم و پریسا جعفری مقام سوم را کسب نمودند.

مسابقات استانی والیبال دانشجویان دختر در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ در سالن شماره ۲ حوزه معاونت دانشجویی به میزبانی دانشگاه رازی با حضور سه تیم، زاگرس، رازی و دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید. در پایان این دوره تیم دانشجویان دختر دانشگاه رازی مقام اول تیمی را کسب و سهمیه حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی را به خود اختصاص نمودند.

مسابقات استانی دارت دانشجویان دختر در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ در سالن ورزشی شاهد به میزبانی دانشگاه رازی با حضور سه تیم پیام نور، زاگرس و رازی برگزار گردید. تیم دانشگاه رازی موفق به کسب مقام اول و سهمیه در المپیاد فرهنگی ورزشی شد. در بخش انفرادی نیز فاطمه زهرا پرموزه مقام اول و زینب انگزی مقام دوم را کسب نمودند.

آخرین اخبار