آخرین اخبار

سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار با حضور ۱۱ نفر از دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه رازی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مراسم افتتاحیه سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار (دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر) دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ در تالار قدس حرم مطهر رضوی در شهر مشهد مقدس با حضور قریب به ۵۰۰ نفر از دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر از بیش از ۱۲۰ دانشگاه از سراسر کشور برگزار شد.
در این مراسم دکتر نعیمی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر کرمی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین تعدادی از مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها حضور داشتند.
در اولین روز شروع این طرح نیز دانشجویان شرکت کننده با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد به مقام شامخ شهیدان وطن ادای احترام نمودند‌
سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار در بخش خواهران از ۳ مرداد لغایت ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. 
در این مراسم، تعداد ۱۱ نفر از دانشجویان دختر ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه رازی در تمامی مقاطع تحصیلی با حمایت ریاست دانشگاه و مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر حضور دارند.
مجید معصومی پور و فرهاد نیک نیز با ابلاغ سازمان امور دانشجویان به‌عنوان عوامل اجرایی این طرح ملی از دانشگاه رازی حضور دارند.

آخرین اخبار