آخرین اخبار

جلسه دفاع از رساله دکتری دانشجوی زبان و ادبیات عربی دانشگاه رازی با حضور تحلیلگر سرشناس جهان عرب دکتر عبدالباری عطوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جلسه دفاع از رساله دکتری دانشجو «رحیم سرخی»؛ دانشجوی رشته زبان و ادبیات عربی با عنوان «تحلیل گفتمان انتقادی ادبیات مقاومت در سرمقاله های عبدالباری عطوان» (مطالعه موردی: سرمقاله‌های روزنامه رأی الیوم. دو سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ با تکیه بر نظریه گفتمان انتقادی «پل جی وون دایک) در مورخه ۱۴ مهرماه برگزار شد.

این پایان‌‎نامه به راهنمایی دکتر تورج زینی‌وند و مشاوره دکتر مجید محمدی و دکتر محمد نبی احمدی و داوران داخلی؛ دکتر شهریار همتی و دکتر یحیی معروف و داورانی از دانشگاه فردوسی مشهد (دکتر سید حسین سیدی) و دانشگاه شهید چمران اهواز (دکتر رسول بلاوی) صورت گرفت.

عبدالباری عطوان در این گفتگوی مجازی که از لندن در جلسه حضور داشت، ضمن تشکر از اساتید گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه رازی، پیروزی مردم مقاوم و ستمدیده فلسطین و لبنان را در جنگ با رژیم صهیونیستی، امری قطعی و وعده الهی دانست.

عطوان در این گفتگو، آینده جبهه مقاومت را روشن و درخشان توصیف کرد و از حمایت‌های بی‌دریغ مردم ایران و رهبری فرزانه انقلاب از محور مقاومت تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است؛ «عطوان» متولد فلسطین و غزه است و در حال حاضر، سردبیر روزنامه الکترونیکی رای الیوم در لندن است. ایشان از فعالان رسانه‌ای و کارشناسان برجسته جهان عرب در مبارزه علیه امپریالیسم رسانه‌ای غرب و رژیم صهیونیستی است.

آخرین اخبار