آخرین اخبار

بازدید علمی از نمایشگاه یکصد سال تاریخ مطبوعات ورزشی ایران توسط انجمن‌های علمی علوم ورزشی و گروه علوم تاریخی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، انجمن‌های علمی - دانشجویی دانشکده علوم ورزشی و گروه علوم تاریخی دانشگاه رازی با همکاری انجمن ایرانی تاریخ به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه بازدید از نمایشگاه تاریخ یکصد ساله مطبوعات ورزشی ایران را بر گزار کردند.
این برنامه ۳۰ مهر ماه در موزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان بر گزار شد. در این نمایشگاه علاوه بر مطبوعات ورزشی ایران بخشی از نمایشگاه تاریخ یکصد ساله مطبوعات به تاریخ مطبوعات ورزشی استان کرمانشاه اختصاص داده شده بود.
این نمایشگاه به همت محقق و پژوهشگر تاریخ مطبوعات مهدی ودودیان و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و انجمن ایرانی تاریخ بر گزار و در حاشیه این نمایشگاه بر نامه‌های متعددی بر گزار شد.
در حاشیه این نمایشگاه که با حضور رئیس و دبیر انجمن ایرانی تاریخ استان کرمانشاه صورت گرفت، رایزنی‌های لازم را با کانون پیشکسوتان و بازنشستگان ورزش استان و مسئولین موزه اداره کل ورزش و جوانان برای اجرای برنامه‌های مشترک با انجمن ایرانی تاریخ صورت گرفت.

آخرین اخبار