آخرین اخبار

دکتر محمّدنبی احمدی سرپرست دانشگاه از سراهای دانشجویی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، به مناسبت روز دانشجو، دکتر محمّدنبی احمدی سرپرست دانشگاه به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه ضمن بازدید از سراهای دانشجویی، با دانشجویان دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست دانشگاه، در مورخ 15 آذر ماه 1400، بازدیدی از سراهای دانشجویی کوثر و شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی داشت و ضمن گفتگو با دانشجویان ساکن در این خوابگاه‌ها، در جریان مسائل و مطالبات آنها قرار گرفت.

دکتر محمدنبی احمدی همچنین در موخ 16 آذر ماه 1400، از سراهای دانشجویی حضرت زینب (س) و شهید مطهری واقع در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه بازدید به عمل آورد.

وی در جریان این بازدید، ضمن تبریک روز دانشجو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان، در سخنانی اظهار داشت: «مطالبه‌گری» ویژگی بارز دانشجویان است و باید این نگاه مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی لحظه به لحظه در وجود شما دانشجویان عزیز زنده‌تر و پویاتر شود.

دکتر احمدی استقلال‌خواهی و استکبارستیزی را نماد روز دانشجو دانست و یادآور شد: نباید مصلحت‌گرایی باعث شود که شما از آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری خود کوتاه بیایید.

سرپرست دانشگاه تأکید کرد: مطالبه‌گری باید با بیانی صریح و در نهایت ادب صورت گیرد و ما نیز پاسخگویی به مطالبات دانشجویان عزیز را تکلیف خود می‌دانیم.

وی ضمن استماع مطالبات دانشجویان ساکن در سراهای دانشجویی، بر توجه به دغدغه‌های دانشجویان تأکید کرد و گفت: مطالبات دانشجویان در بخش‌های مختلف از جمله خوابگاهی، تغذیه، ورزش و... باید پیگیری و مورد رسیدگی قرار گیرد.

دکتر احمدی بیان کرد: دانشجویان سرمایه‌های این کشور هستند و امید آینده این مرز و بوم به جوانان دانشجو است، امید دارم به زودی با رفع بیماری همه‌گیر کرونا، بار دیگر شاهد حضور پرشور و نشاط دانشجویان در محیط دانشگاه باشیم.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
محمدنبی احمدی
سرپرست دانشگاه رازی
16 آذر
روز دانشجو
سراهای دانشجویی

آخرین اخبار