آخرین اخبار

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ امروز 4 تیرماه 1402 با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری اطلاعات و دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» آغاز شد.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در آیین افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه رازی با همراهی معاون پژوهش و فناوری، معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر امور دانشجویی دانشگاه از غرفه‌های مختلف بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بازدید کرد.

رئیس دانشگاه رازی در جریان بازدید از غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با دکتر حسین نادری‌منش رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس دیدار و گفتگو کرد.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) از میان شرکت‌های حاضر، ۵۰ شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند که نوین‌ترین برنامه‌ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

این نمایشگاه در هشت بخش اصلی؛ الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

آخرین اخبار