آخرین اخبار

رئیس دانشگاه رازی ضمن بازدید از ساختمان در حال ساخت دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود، روند ساخت این پروژه را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، 19 اسفند ماه 1402 ضمن بازدید از ساختمان در حال ساخت دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود، روند ساخت این پروژه را بررسی کردند.

رئیس دانشگاه همچنین از پروژه ساختمان خوابگاه دانشجویی در حال احداث خوابگاه دانشجویی دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

دکتر ایمان عشایری مدیر امور عمرانی و خدمات فنی دانشگاه در جریان این بازدید، آخرین وضعیت ساخت پروژه‌های مذکور را تشریح کرد و اظهار داشت: پروژه احداث پردیس مدیریت و حسابداری جوانرود در زمینی به متراژ حدود ۴۵۰۰ متر مربع در جنوب شهرستان جوانرود در سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.

وی افزود: در این پردیس، ساختمان آموزشی و مدیریت به متراژ ۲۲۰۰ مترمربع و همچنین خوابگاه خواهران و برادران هر کدام به متراژ ۹۰۰ مترمربع و جمعاً ۴۰۰۰ مترمربع احداث شده است.

دکتر عشایری بیان کرد: پیشرفت فیزیکی ساختمان آموزشی حدود ۵۵ درصد و پیشرفت فیزیکی خوابگاه‌ها حدود ۴۰ درصد است و در مجموع کل پروژه حدود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به حول و قوه الهی در صورت تأمین و تخصیص اعتبار، پروژه در سال ۱۴۰۴ افتتاح خواهد شد.

 

آخرین اخبار