آخرین اخبار

در حاشیه برگزاری اولین همایش بین المللی علوم و فناوری بذر ایران، اعضای هیئت مدیره انجمن علمی بذر ایران از شرکت توسعه کشت ذرت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، رئیس و اعضای هیأت مدیره انجمن علمی بذر ایران، برخی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ از مجموعه شرکت توسعه کشت ذرت بازدید به عمل آورد.

در جریان این بازدید که پیش از برگزاری پنجمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی علوم و فناوری بذر ایران صورت گرفت،  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی برای هر گونه همکاری اعم از انجام طرح های مشترک، پروژه ها و طرح های تحقیقاتی، تولید انواع بذور هیبرید ذرت و هر گونه همکاری علمی و فناوری اعلام آمادگی نمود.

 دکتر علیرضا زبرجدی تأکید کرد: دانشگاه رازی تمام تلاش خود را جهت همکاری با بخش صنعت به ویژه صنایع فعال در استان کرمانشاه به عمل خواهد آورد.

همچنین مدیریت شرکت توسعه کشت ذرت نیز آمادگی خود را برای عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه رازی اعلام نمود. 

مهندس مهدوی پور از پیشنهاد برگزاری دوره کارورزی و کارآموزی دانشجویان در شرکت توسعه کشت ذرت استقبال کرد.

در این بازدید، دکتر آیدین حمیدی، رئیس انجمن و دکتر دانیال کهریزی نایب رئیس انجمن علمی بذر کشور نیز برای هرگونه همکاری با دانشگاه رازی و شرکت توسعه کشت ذرت اعلام آمادگی کردند.

لازم به ذکر است، پنجمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی علوم و فناوری بذر ایران در روز بیستم و بیست و یکم بهمن 1400 در دانشگاه رازی، با همکاری انجمن علمی بذر کشور و با حمایت شرکتهای مختلفی از جمله شرکت توسعه کشت ذرت به صورت مجازی برگزار می‌شود.


 


 

آخرین اخبار