آخرین اخبار

اولین نشست کارگروه تخصصی هیأت نظارت و ارزیابی استانی در سالجاری، در دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، اولین نشست کارگروه تخصصی هیأت نظارت و ارزیابی استانی در سالجاری، با حضور اعضای کارگروه تخصصی هیأت نظارت و ارزیابی استان، 5 بهمن ماه 1400، در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی برگزار شد.

در این جلسه دکتر حبیب جعفری، دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان کرمانشاه، ضمن خیرمقدم به میهمانان در سخنانی اظهار داشت: دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی مسئولیت نظارت بر فرآیندهای آموزشی و پژوهشی استان در مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه‌های رازی، صنعتی، علمی - کاربردی، پیام نور، مؤسسه کبیر غرب، مؤسسه شهیدرضایی و... را بر عهده دارد.


 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت بازدیدهای دوره‌های دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی از مراکز آموش عالی در استان کرمانشاه افزود: هیئت نظارت به طور منظم بازدیدهایی را از مؤسسات آموزش عالی انجام می‌دهد و این گزارشات برای رؤسای مؤسسات آموزش عالی و همچنین رئیس هیئت نظارت استانی ارسال می‌شود.

دکتر جعفری بیان کرد: یکی از اهداف مهم هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان کرمانشاه بررسی عملکرد فرآیندهای آموزشی در استان و میزان انطباق آن بر اساس سند آمایش آموزش عالی استان است.

همچنین در این جلسه، دکتر محمدنبی احمدی، رئیس هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان کرمانشاه و سرپرست دانشگاه رازی، ضمن خیر مقدم به میهمانان در سخنانی اظهار داشت: ما در کشور قانون کم نداریم و قوانین زیادی تهیه و تصویب شده اما در زمینه اجرای صحیح قوانین و نظارت بر آن نیازمند دقت و تلاش بیشتر هستیم.

در ادامه دستورکار جلسه و بررسی برنامه‌ها و اقدامات هر یک از زیرنظام‌های آموزش عالی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات اعضای هیأت ناتک استانی تشریح گردید.

 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
محمدنبی احمدی
حبیب جعفری
هیأت نظارت و ارزیابی

آخرین اخبار