آخرین اخبار

دکتر منکرسی، عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به عنوان معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران طی حکمی دکتر حامد منکرسی عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه رازی را به سمت معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات منصوب کرد.

در این حکم که امضای معاون وزیر ارتباطات را به همراه دارد، علاوه بر وظایف مشخص این جایگاه، مأموریت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است که اهم آنها عبارتند از: ایجاد و تقویت نظام تنظیم‌گری حوزه فناوری اطلاعات، برنامه‌ریزی در جهت حرکت به سمت سازمان فناوری اطلاعات، به کارگیری مدل‌های نوین رقابتی در مدیریت نوآوری و جلب مشارکت بخش خصوصی و نیز تدوین سیاست‌ها و ضوابط در جهت حمایت هدفمند از کسب و کارهای نوین دیجیتال.

دکتر حامد منکرسی که دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه سیدنی است، عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و مدیر طرح، برنامه و نظارت راهبردی دانشگاه رازی است.

اداره‌کل‌های اصلی معاونت سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات شامل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اداره کل اعتباربخشی و صدور پروانه، پایش، ممیزی و نظارت و هم‌چنین توسعه راهبردها و سیاست‌ها است.

روابط عمومی دانشگاه رازی ضمن تبریک این انتصاب شایسته، برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌نماید.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
انتصاب
دکتر محمد خوانساری
دکتر حامد منکرسی
عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه رازی

آخرین اخبار