آخرین اخبار

تفاهم‌نامه همکاری علمی و ورزشی میان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی و هیأت تکواندو استان کرمانشاه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست مشترک کارگروه تخصصی دانشکده علوم ورزشی و مدیران هیأت تکواندو استان کرمانشاه با هدف توسعه همکاری‌های علمی و ورزشی دانشگاه رازی و هیأت تکواندو استان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر حسین عیدی، رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به میهمانان در سخنانی اظهار داشت: در جهان پر فراز و نشیب امروز، اعمال تفکر نوآورانه و استفاده از آن در صنایع و سازمان‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است. در این عرصه، ورزش به عنوان ششمین صنعت درآمدزای کشورهای توسعه‌یافته، توجه بسیاری از مدیران را به خود معطوف داشته است.

وی گفت: تاریخچه تأسیس دانشکده علوم ورزشی در دانشگاه رازی نشان از پتانسیل بسیار خوب در جهت همکاری با دیگر بخش‌های ورزشی استان از ابعاد علمی، فنی و آزمایشگاهی دارد. رویکرد این دانشکده نیز ایجاد ارتباط با جامعه ورزشی استان و سازمان‌های ورزشی برجسته است که در این راستا، ترویج و گسترش ورزش المپیکی تکواندو در بین دانشجویان و همکاری مشترک برای برگزاری دوره‌های مختلف این رشته ورزشی با استفاده از امکانات ورزشی دانشکده و دانشگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

دکتر عیدی ابراز امیدواری کرد: با همراهی نهادهای ورزشی در جهت اعتلای ورزش استان به خصوص تشکیل کارگروه‌های تخصصصی، گام‌های موفقی برداریم. در این میان ورزش تکواندو به‌عنوان یکی از رشته‌های پر طرفدار و المپیکی، همواره در ایران مدال‌آور و افتخارآفرین بوده است و توسعه این ورزش، ضرورت حضور مدیران توانمند و دارای شایستگی‌های کارآفرینانه را مشهود می‌سازد.

وی با اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پیشبرد همکاری‌های علمی در حوزه ورزش و به ویژه تکواندو با هیأت تکواندو استان، گفت: هیأت تکواندو می‌تواند از آزمایشگاه‌ها و سالن‌های دانشگاه برای برگزاری همایش‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی به منظور مهارت‌افزایی ورزشکاران استان با ماهیت علمی استفاده نماید.

در ادامه دکتر مهدی همتی، رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه نیز با اشاره به برگزاری دوره‌های پودمانی تخصصی در رشته تکواندو اظهار داشت: هیأت تکواندو برای برگزاری دوره‌های آموزشی با مساعدت اعضای هیأت علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی، می‌تواند به شناسایی و جذب استعدادهای برتر در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار اقدام نماید.

وی از اعلام آمادگی هیأت تکواندو استان کرمانشاه برای برگزاری همچنین مسابقات درون دانشگاهی، بین دانشگاهی و منطقه‌ای برای دانشجویان بین دانشگاه و هیات تکواندو استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: استفاده از ظرفیت‌های ورزشی دانشگاه رازی منجر به توسعه ورزش در استان و منطقه شود.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری علمی و ورزشی میان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی و هیأت تکواندو استان کرمانشاه به امضا رسید.

 

 


 

برچسب ها:

دانشگاه رازی
حسین عیدی
دانشکده علوم ورزشی
هیأت تکواندو استان کرمانشاه
امضای تفاهم‌نامه

آخرین اخبار