آخرین اخبار

تفاهم‌نامه همکاری دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی و هیأت پزشکی - ورزشی استان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی،  نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی و هیأت پزشکی - ورزشی استان، 27 دی ماه 1400 برگزار شد.

در این جلسه، دکتر حسین عیدی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی، از آمادگی این دانشکده برای انجام پژوهش‌های ورزشی مشترک با هیأت پزشکی - ورزشی و سایر نهادهای ورزشی استان خبر داد و اظهار داشت: دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی از نظر امکانات بعد از دانشکده تهران‌ دومین دانشکده برتر کشور در حوزه علوم ورزشی است است که ۲۰ عضو هیأت علمی و چهار گرایش مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی و رفتارهای حرکتی دارد.

وی با اشاره به استقرار آزمایشگاه‌ها و مراکز مختلف دانشکده علوم ورزشی گفت: در این مرکز به افرادی که دارای ناهنجاری‌های اسکلتی و عضلانی هستند، حرکات و تمرینات اصلاحی آموزش داده می‌شود که به نوعی کمک به جامعه پزشکی است. باتوجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بسیار خوب در این دانشکده، علاقه‌مند به ارتباط هر چه بیشتر با جامعه هستیم که در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی را با بخش‌های مختلف خواهیم داشت تا این ارتباط شکل گیرد.

دکتر عیدی انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با هیأت پزشکی ورزشی را نیز در این راستا برشمرد و گفت: در این دانشکده تعداد قابل توجهی دانشجویان ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند که می‌توانیم براساس نیازهای هیأت پزشکی ورزشی در موضوعاتی همچون مکمل‌های ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و ... پایان نامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی را برای آنها تعریف کنیم.

رئیس دانشکده علوم ورزشی برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک به شکل مجازی و حضوری را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک عنوان کرد و گفت: همکاری در زمینه حضور دانشجویان علوم ورزشی در قالب کارورزی در هیأت پزشکی ورزشی نیز می‌تواند به ارتباط نزدیک‌تر دانشکده علوم ورزشی و هیأت پزشکی - ورزشی استان کمک کند.

در ادامه دکتر خسروی، دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، به معرفی پتانسیل‌های این مجموعه و بیان چالش‌های ورزشکاران استان در مباحث مختلف پرداخت و بر ضرورت هماهنگی جهت حضور ورزشکاران هیئات ورزشی در قالب تورهای ورزشی در دانشگاه و همچنین رفع نیازهای مختلف آنها توسط همکاران دانشکده تأکید کرد.

 در انتها تفاهم‌نامه همکاری دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی و هیأت پزشکی - ورزشی استان به امضا رسید. همچنین میهمانان بازدیدی از بخش‌های مختلف دانشکده به عمل آوردند.

آخرین اخبار