آخرین اخبار
11847
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه خبر داد:

افزایش 50 درصدی پژوهانه اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از افزایش 50 درصدی پژوهانه اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: پژوهانه 1400 به زودی پرداخت می‌شود.

دکتر علیرضا زبرجدی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اظهار داشت: شیوه‌نامه جدید پژوهانه دانشگاه رازی بر اساس مأموریت‌­های جدید دانشگاه و در راستای برنامه راهبردی و ارتقاء وضعیت دانشگاه در تابستان 1400 اصلاح و تدوین گردید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اشاره به اصلاحات و تغییرات اساسی در  شیوه‌­نامه پژوهانه دانشگاه رازی در جهت تشویق اعضای هیئت علمی دانشگاه در راستای فعالیت بیشتر و با کیفیت بالاتر افزود: به منظور ارتقای جایگاه دانشگاه رازی در سطوح ملی و بین‌المللی، امتیازات بیشتری برای فعالیت‌­های تاثیرگذار پژوهشی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در شیوه‌نامه پژوهانه، فعالیت­‌های جدید پژوهشی امتیاز آور برای اعضای هیئت علمی، تعریف شده و این موضوع سبب افزایش میزان امتیازات اعضای هیئت علمی به میزان 35 درصد شده است.

دکتر زبرجدی بیان کرد: شیوه‌نامه جدید پژوهانه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه مورخ 23 آذر ماه 1400، مطرح  و با افزایش 50 درصدی مبلغ پایه پژوهانه نسبت به سال 1399 موافقت گردید و میزان مبلغ پایه یا ضریب K شش میلیون ریال (6/000/000 ریال) تعیین شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در پایان یادآور شد: پژوهانه اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی در سال 1400 به زودی پرداخت خواهد شد.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
شیوه نامه جدید پژوهانه
علیرضا زبرجدی
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه

آخرین اخبار