آخرین اخبار

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی از اعطای پژوهانه به اعضای هیات علمی شرکت کننده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خبر داد.

دکتر فرزاد ویسی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی با اشاره به سیاست‌­های حمایتی دانشگاه از فعالیت‌­های علمی و پژوهشی اعضای هیات علمی، اظهار داشت: نمایشگاه دائمی دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه در آذرماه 1399، همزمان با هفته پژوهش­، با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه رازی در ساختمان آزمایشگاه مرکزی افتتاح گردیده است و روزآمدسازی، گسترش و رونق این نمایشگاه از اهداف عمده معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه افزود: با موافقت هیات رییسه دانشگاه مقرر گردید؛ به اعضای هیات علمی شرکت کننده در نمایشگاه دائمی دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه، با ارائه پروپوزال طرح‌های پژوهشی، پنجاه میلیون ریال از محل پژوهانه سال 1399 تعلق گیرد. پروپوزال‌های ارائه شده پس از تایید گروه آموزشی و دانشکده­ مربوط، در جلسه مورخ 1400/03/30 شورای پژوهش و فناوری دانشگاه به تصویب رسیدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یادآور شد: به منظور بروزرسانی دستاوردها و فراهم نمودن امکان ارائه دستاوردهای جدید در نمایشگاه دائمی، تیرماه گذشته در یک فراخوان عمومی از دانشکده­‌ها خواسته شد تا فعالیت‌­ها و دستاوردهای برجسته پژوهشی و فناوری اعضای هیات علمی خود را به معاونت پژوهش و فناوری اعلام نمایند.

عناوین پروپوزال طرح‌های پژوهشی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه دائمی دانشگاه رازی که در جلسه مورخ 1400/03/30 شورای پژوهش و فناوری دانشگاه به تصویب رسید به شرح ذیل می‌باشد:

آخرین اخبار