آخرین اخبار

حکم ریاست هیأت اندیشه ورز استان کرمانشاه در ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی به رئیس دانشگاه رازی اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه هماهنگی رؤسای هیأت‌های اندیشه ورز استانی ستاد علم و فناوری به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز دوشنبه مورخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه در این جلسه با تأکید بر نقش قرارگاهی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیأت‌های اندیشه‌ورز استانی که با ریاست دانشگاه مادر هر استان و با دبیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مشارکت دیگر دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌های علم و فناوری استان تشکیل می‌شوند، هفت محور اساسی را باید در دستور کار خود قرار دهند که تدوین نظام مسائل علم و فناوری استان و اولویت‌بندی آن، یکی از این مسائل است.

در این جلسه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر و معاونین ستاد علم و فناوری و روسای دانشگاه‌های مادر استان‌ها حضور داشتند.

در انتهای این مراسم، رؤسای دانشگاه‌های مادر استان‌های سراسر کشور، به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی در این جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخت.

همچنین احکام روسای هیأت‌های اندیشه‌ورز استان ها توسط حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، اعطاء شد.

شایان ذکر است؛ احکام اعضای حقیقی و حقوقی هیأت اندیشه ورز استان کرمانشاه امروز سه شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ توسط رئیس دانشگاه رازی صادر شد.

هیأت‌های اندیشه‌ورز استانی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف تمرکززدایی، حکمرانی شبکه‌ای و مسئله محور، استفاده بهتر از ظرفیت‌ها مبتنی بر آمایش سرزمین، نظارت و پیگیری مصوبات این شورای در حوزه‌های علم، آموزش عالی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان تشکیل شده است.

 

آخرین اخبار