آخرین اخبار

معاونت دانشجویی دانشگاه رازی نحوه اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد.

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما دانشجویان گرامی، به اطلاع می‌رساند بنا به تصمیمات اتخاذه شده جهت حضوری شدن آموزش و به تبع آن فعال شدن سراهاي دانشجویی، شایسته است جهت اسکان در سراهاي دانشجویی دانشگاه رازی مطابق  بندهای ذیل اقدام نمایند:

1- مجوزهای قبلی اسکان دانشجویان روزانه غیربومی ساکن در سراهای دانشجویی از 18 بهمن­ ماه 1400 لغو شده و دانشجویان مذکور جهت اخذ مجوز جدید اسکان بایستی درخواست خود را از طریق میز خدمت به آدرس https://khedmat.razi.ac.ir/login  ثبت نمایند.

2- دانشجویان تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي) روزانه و غیر بومی ورودی سال­های 1399 و 1400 در صورت انجام انتخاب واحد در نیم­سال دوم سال تحصیلی 1401-1400، مي­‌توانند براي اخذ مجوز اسكان در سراي دانشجويي اقدام نمايند.

3- دانشجویان تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي) روزانه و غیر بومی ورودی سال­های 1398 و ماقبل آن که دارای سنوات مجاز بوده، پروپزال پايان­‌نامه كارشناسي ارشد و يا رساله دکتری تخصصي آن­ها مصوب شده باشد و واحد پايا‌ن­‌نامه را در ترم دوم سال تحصيلي 1401-1400 اخذ نموده باشند، مي­‌‌توانند براي اخذ مجوز اسکان در سراي دانشجویی اقدام نمايند.

4- دانشجویان دوره دکتری عمومی دامپزشکی ورودي 1395 كه انتخاب واحد آن­ها برای نیم­سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 ثبت شده باشد، مي‌توانند براي دريافت مجوز اسکان اقدام نمايند.

نکات ضروری درخصوص اخذ مجوز اسكان:

1- ارائه درخواست اسکان صرفاً از طریق سامانه میز خدمت دانشگاه رازی به آدرس https://khedmat.razi.ac.ir/login  و از طريق بخش رزرو سراي دانشجويي امكان­پذير است. دانشجویان ورودی سال­های 1399 و 1400 که فاقد پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان می­باشند، لازم است با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس اینترنتیhttps://bp.swf.ir/  نسبت به درخواست تشکیل پرونده و یا ایجاد مقطع تحصیلی جدید خود اقدام نمايند. تایید درخواست اسکان مستلزم تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان می‌باشد.

2- پس از انجام درخواست اسکان، با توجه به اینکه به صورت روزانه درخواست­ها بررسی می­شود، دانشجویان عزیز ضروری است با مراجعه مجدد به میز خدمت از صدور مجوز اسکان خود مطلع شوند.

3- اولویت صدور مجوز اسکان با دانشجویانی می‌باشد که زودتر درخواست داده باشند.

4- مطابق با دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان، واگذاری سراي دانشجویی در هر ترم منوط به تسویه بدهی ترم(های) گذشته است. بنابراین لازم است دانشجویان عزیز نسبت به تسویه بدهی خود به صندوق رفاه دانشجويان اقدام نمایند.

5- دانشجويان متقاضي استفاده از سراي دانشجويي بايستي با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت به آدرس:  https://vcr.salamat.gov.ir/fa جهت دريافت گواهی واکسیناسیون كرونا اقدام نمايند و در زمان انجام درخواست اسکان بایستی این گواهی را نیز بارگزاری نمایند. 

نکته: دریافت حداقل دو دز واکسن کووید ۱۹ جهت صدور مجوز اسکان الزامی می‌­باشد. دانشجویانی که دوره واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند، به استناد شیوه­‌نامه­‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع همه‌گیری ویروس کرونا به آن­ها مجوز اسکان داده نخواهد شد.

6- از آنجا که امکان انتخاب هم اتاقی نیز وجود دارد، دانشجویان عزیز براساس فایل راهنما می­‌توانند نسبت به انتخاب هم­اتاقی اقدام نمایند.

7- با توجه به اینکه نام کاربری و کلمه عبور هر دانشجو اختصاصی می­‌باشد، بنابراین ثبت درخواست اتاق از طریق سامانه رزرو سرای دانشجویی به منزله ایجاد تعهد و بدهی می‌باشد، لذا در حفظ و نگهداری کلمه عبور خود دقت لازم را به عمل آورید.

8- ثبت درخواست اسکان و تأیید آن توسط کارشناس اداره خوابگاه‌­ها سبب بدهکار شدن شما در صندوق رفاه دانشجویان خواهد شد. بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از سراي دانشجویی را ندارید، از ثبت درخواست اسکان خودداری نمایید.

9-  شروع ثبت درخواست اسكان دانشجويان از ساعت 15 روز يكشنبه مورخ 1400/11/17 از طريق سامانه ميز خدمت دانشگاه رازي آغاز خواهد شد.

10- دانشجوياني كه به آن­ها مجوز اسكان داده شده است، لازم است قبل از مراجعه به خوابگاه براي دريافت معرفي­‌نامه و پرداخت هزينه خوابگاه به اداره خوابگاه­‌ها مراجعه نمايند.

نکته مهم:

اطلاعیه حاضر بر اساس شرایط فعلی تدوین شده است. بدیهی است در صورت هر گونه تغییر در سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی/ استانی مبارزه با کرونا، تصمیمات جدید متعاقباً اعلام خواهد شد .

معاونت دانشجویی دانشگاه رازی

راهنمای رزرو سرای دانشجویی در سامانه میز خدمت دانشگاه رازی

آخرین اخبار