آخرین اخبار

در پی حوادث اخیر و هجمه‌های دشمنان قسم خورده نظام، روابط عمومی دانشگاه رازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان گرامی! پیش‌شرط پیروزی در جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، «آگاهی» و «بصیرت» است. دشمن در این جنگ تمام‌عیار، تمام تلاش خود را در عرصه نظامی، سیاسی، دیپلماسی، رسانه‌ای، فرهنگی و.... به کار می‌گیرد تا بیشترین آسیب‌ها و ضررها را متوجه کشور نماید.

بی‌شک، تعطیلی مراکز علمی و دانشگاهی که موتور توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌آیند، یکی از اهداف کلیدی و مکرهای دشمن در این جنگ ناجوانمردانه است.

رهبری معظم انقلاب در دیدار با نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی در 27 مهرماه 1401 چنین فرمودند: «یک رکن مهم پیشرفت کشور دانشگاه است و دانشگاه عمدتاً نخبگان علمی هستند. این‌که شما می‌بینید در مقاطع مختلف تلاش شد که دانشگاه‌ها و کلاس‌ها تعطیل شود، بچه‌ها سر کلاس نروند، استاد نرود و.... این ناشی از این است که دانشگاه نقش اساسی دارد.»

لذا به شما فرزندان گرامی توصیه می‌کنیم؛ با عزم و اراده‌ای راسخ به کسب دانش و معرفت بپردازید و هرگز مرعوب «حیله‌ها»، «تبلیغات»، «هیاهوها» و «تهدیدهای رسانه‌ای کینه‌توزان» نشوید و به دشمنان قسم‌خورده و رسانه‌های مغرض و غیرموثق، فرصت سوءاستفاده ندهید که به یاری خداوند متعال، شکست دشمنان این کهن مرزوبوم، یقینی و قطعی است.

روابط عمومی دانشگاه رازی

آخرین اخبار