آخرین اخبار

به اطلاع می‌رساند؛ نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده از سوی سازمان سنجش در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه جاری به شرح ذیل در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

الف) نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ همزمان در سراسر کشور و روز چهارشنبه چهاردهم و پنج‌شنبه پانزدهم تیرماه در دو نوبت صبح و عصر در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی، به شرح ذیل برگزار خواهد شد:

دانشکده‌های محل برگزاری آزمون در دانشگاه رازی:

*** نفت و پتروشیمی، فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری، تربیت بدنی، برق و کامپیوتر و مجتمع کلاسی واقع در باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی؛

*** دامپزشکی واقع در بلوار شیخ طوسی، کشاورزی واقع در میدان شهدا؛

ب) داوطلبان گرامی برای مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند از روز یکشنبه ۱۴۰۲.۰۴.۰۱۱ به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ج) باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۲ و در نوبت عصر ۱۴ الی ۱۸ و در پردیس دانشگاه رازی به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی، طبقه اوّل، اتاق ۲۱۷ دایر می‌باشد.

تذکر مهم:

شروع فرآیند آزمون در نوبت صبح، رأس ساعت ۶:۳۰ صبح خواهد بود و درب‌های حوزه‌های امتحانی به روی داوطلبان باز خواهد شد، ساعت ۸ صبح درب‌های حوزه‌های امتحانی بسته خواهد شد و آغاز رقابت داوطلبان در ساعت ۸:۳۰ خواهد بود.

شروع فرآیند آزمون در نوبت بعدازظهر، رأس ساعت ۱۳ خواهد بود و درب‌های حوزه‌های امتحانی به روی داوطلبان باز خواهد شد، ساعت ۱۴ صبح درب‌های حوزه‌های امتحانی بسته خواهد شد و آغاز رقابت داوطلبان در ساعت ۱۴:۳۰ خواهد بود.

 بر اساس اعلام سازمان سنجش؛ جمعاً ۳۴ هزار و ۹۶۶ داوطلب در استان کرمانشاه در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به رقابت می‌پردازند. از این تعداد ۲۰ هزار و ۸۶۸ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۸ داوطلب مرد شرکت خواهند کرد.

نزدیک به ۵۰ درصد از داوطلبان شرکت در آزمون از گروه آزمایشی علوم تجربی می‌باشند، در این نوبت از آزمون ۱۸ هزار و ۲۴۷ نفر از کل داوطلبین استان کرمانشاه در گروه آزمایشی علوم تجربی به رقابت می‌پردازند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی ۱۰ هزار و ۸۸۹ نفر، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۲۷۸۹ نفر، در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۲۱۱۵ نفر و در گروه آزمایشی هنر ۹۲۶ نفر از استان کرمانشاه در این آزمون شرکت می‌کنند.

مجموعاً در سطح استان ۲۹ حوزه اصلی و ۱۸۸ حوزه فرعی برای این مرحله از آزمون سراسری تدارک دیده شده، در شهر کرمانشاه، دانشگاه رازی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه صنعتی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای حوزه‌های اصلی هستند.

توصیه‌های مهم:

داوطلبان به موقع در محل برگزاری آزمون حاضر شوند، درب‌‌های حوزه‌های امتحانی از ساعت ۶:۳۰ صبح روز چهارشنبه و پنجشنبه به روی داوطلبان باز می‌شود و آزمون‌های نوبت صبح رأس ساعت ۸:۳۰ و آزمون‌های نوبت ظهر هم رأس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد.

از همراه آوردن تلفن همراه، مواد خوراکی، کیف دستی، ساعت مچی هوشمند و هرگونه ماشین حساب جداً خودداری کنند.

در خصوص فرآیند توزیع کارت ورود به جلسه، داوطلبان آزمون سراسری می‌توانند از تاریخ ۱۱ تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آخرین اخبار