آخرین اخبار

آیین نودانشجویان ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین نودانشجویان ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آباد غرب، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱، در این شهرستان برگزار شد.

در ابتدا، دکتر پیرو رئیس دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب، در سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و خیرمقدم به دانشجویان نو ورود و سایر میهمانان حاضر در این مراسم، به ارائه گزارشی در خصوص روند تغییر و تحولات این دانشکده پرداخت.

وی افزود: دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب پس از چند سال بلاتکلیفی و عدم پذیرش دانشجو، خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان امسال شاهد حضور دانشجویان در این مجموعه هستیم و امیدواریم با حمایت مسئولان روند احداث و ساخت و ساز فضاهای آموزشی و خوابگاهی در دانشکده با شتاب بیشتری صورت گیرد.

در ادامه دکتر بیگلری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، در سخنانی با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در دانشکده فنی و مهندسی اسلام آباد غرب، ابراز امیدواری کرد که این دانشکده همچنان در مسیر پیشرفت علمی و توسعه فیزیکی قرار گیرد و دانشکده‌ای در خور شأن برای دانشجویان در این شهرستان احداث شود.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی زمانی امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب در سخنانی، با تبریک سال تحصیلی جدید، از دانشجویان به عنوان نمونه‌های اخلاقی و الگوهای جامعه یاد کرد.

وی از دانشجویان خواست که ضمن تحصیل در دانشگاه، برای رسیدن به زندگی سعادتمند و تحقق اهداف اسلامی و اخلاقی خود تلاش کرده و ارزش‌های اسلامی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 در پایان این مراسم، مهندس کرمی فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب با تبریک سال تحصیلی جدید و خیر مقدم به دانشجویان، در سخنانی قول مساعد برای کمک به پیشرفت فیزیکی دانشکده فنی و مهندسی اسلام‌آبادغرب داد.

 

آخرین اخبار