آخرین اخبار

در مراسمی از خلیل حسینی احمدوندی به پاس مشارکت در فرهنگ‌ خداپسندانه اهدای خون تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در مراسمی که دوم تیر ماه 1400، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی، با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی، برگزار شد، از خلیل حسینی احمدوندی ( از کارکنان دانشگاه) به پاس همراهی و مشارکت در فرهنگ‌ خداپسندانه اهدای خون تقدیر به عمل آمد.

آقای حسینی احمدوندی با اهدای 113 واحد خون از رکورد داران اهدای خون در استان و غرب کشور و از مروجان این فرهنگ خداپسندانه است و در این مراسم به عنوان «سفیر حیات دانشگاه رازی» مورد تقدیر قرار گرفت.

آقای حسینی در سخنانی بیان کرد: اهدای خون فرهنگ بسیار زیبا و خداپسندانه‌ای است که باید بیش از پیش در کشور و به ویژه در استان کرمانشاه نهادینه و ترویج یابد. همه ما انسان‌ها در طول زندگی حداقل به طور میانگین یکبار نیاز به خون پیدا می‌کنیم و برای تامین نیاز خونی نیازمندان همه باید اهداکننده خون شویم.

ایشان افزود: بر اساس آمارهای سازمان انتقال خون درصد بالایی از مردم کشور اهدا کننده خون نیستند در حالیکه بسیاری از مردم در طول زندگی برای ادامه حیات نیاز به خون دارند و تامین نیازهای خونی نیازمند مشارکت و همراهی همه مردم برای تامین آن است.

آقای حسینی گفت: حتی در زمان شیوع کرونا نیز اهدای خون را متوقف نکرده‌ام و هر سه ماه یک بار به سازمان انتقال خون مراجعه نموده‌ام.  از همه مردم تقاضا دارم که برای نجات جان همنوعان خود در این اقدام خداپسندانه شرکت نموده و به صورت مستمر خون خود را به نیازمندان اهدا نمایند.

آخرین اخبار