آخرین اخبار

تیم هندبال دانشجویان دانشگاه رازی در مسابقات قهرمانی کشور برابر رقبای خود به برتری دست یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مسابقات قهرمانی کشور در رشته هندبال دانشجویان (پسر) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه مازندران و با حضور ۲۰ دانشگاه از ۲۳ بهمن ماه تا ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

شرکت تیم هندبال دانشجویان دانشگاه رازی در مسابقات قهرمانی کشور

در این دوره از مسابقات، تیم ۹ نفره دانشگاه رازی متشکل از امیرحسین اسماعیلی، امیررضا شهبازی، حسین جمالی، امین رستگاری، سپهر ابراهیمی، نوید فرمانی فر، امیر مهدی محرمی فر، پرهام فخری تبار و پیام عزیزی در این مسابقات شرکت و در دو بازی ابتدایی خود موفق شد در برابر تیم‌های دانشگاه شیراز و دانشگاه علم صنعت تهران به برتری دست یابد. 

شرکت تیم نجات غریق دانشجویان دانشگاه رازی و کسب مقام چهارمی این دوره از مسابقات

مسابقات قهرمانی کشور در رشته نجات غریق دانشجویان (پسر) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه خوارزمی و با حضور ۲۰ دانشگاه در روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات تیم چهار نفره دانشگاه رازی متشکل از سینا جلالی، محمد محمدی، احسان آقایی و ماهان محمدیان در این مسابقات شرکت و در پایان به مقام چهارم تیمی دست پیدا کرد.

مسابقات ورزشی (هفت‌سنگ مهارتی، فریزبی و هندبهکاپ، طناب‌کشی و فوتبال دستی) اعضای هیئت علمی و کارکنان به مناسبت دهه فجر

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در راستای برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به جهت ایجاد فضایی شاد و مفرح در روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ اقدام به برگزاری مسابقات طناب‌کشی در بخش کارکنان (برادران) نمود.

همچنین در روز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ مسابقات فوتبال دستی در بخش کارکنان و اعضای هیئت علمی نیز برگزار شد. در این دوره از مسابقات که مورد استقبال همکاران قرار گرفت.

 یک دوره مسابقات ورزشی نیز بین کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه (بانوان) در رشته‌های هفت سنگ مهارتی، فریزبی و هندبهکاپ از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ بهمن ماه در سالن ورزشی شماره ۱ حوزه معاونت دانشجویی برگزار گردید.

در پایان این مسابقات نفرات برتر معرفی و جوایزی اهدا گردید.

آخرین اخبار