آخرین اخبار

دانشگاه رازی در تازه‌ترین رتبه‌بندی ملی ISC موفق به کسب رتبه 12 در بین دانشگاه‌های جامع کشور و صعود 11 پله‌ای در جایگاه رتبه‌بندی شده است.

دکتر حسین جوانشیری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اعلام کرد: دانشگاه رازی در تازه‌ترین رتبه‌بندی ملی ISC موفق به کسب رتبه 12 در بین دانشگاه‌های جامع کشور شده است.

 سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه افزود: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام هر ساله دانشگاه‌های کشور را بر اساس 5 شاخص بررسی می‌کند که در رتبه‌بندی سال 1399- 1400 دانشگاه رازی رتبه 12 را در بین دانشگاه‌های جامع کشور کسب کرده است.

وی بیان کرد: شاخص‌هایی که نظام رتبه بندی ISC با استفاده از آنها دانشگاه‌های کشور را ارزیابی می‌کند؛ عبارتند از: شاخص آموزش با وزن 30 درصد، شاخص پژوهش با وزن 25 درصد، فناوری و نوآوری با وزن 20 درصد، بین‌المللی‌سازی با وزن 10 درصد، اثرگذاری اقتصادی با وزن 10 درصد و شاخص خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات با وزن 5 درصد.

دکتر جوانشیری افزود: دانشگاه رازی در شاخص پژوهش رتبه 11، در شاخص آموزش رتبه 36، در شاخص فناوری و نوآوری رتبه 7، در شاخص بین‌المللی‌سازی رتبه 23، در شاخص اثرگذاری اقتصادی رتبه 8 و در شاخص خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات رتبه 11 را در بین دانشگاه‌های جامع کشور کسب کرده است.

سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه یادآور شد: دانشگاه رازی سال گذشته رتبه 20 تا 30 را در بین دانشگاه‌های جامع کسب کرده بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وضعیت دانشگاه رازی و سایر دانشگاه‌های کشور در نظام رتبه‌بندی ملی ISC کلیک کنید.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
isc
روابط عمومی دانشگاه
رتبه بندی دانشگاه ها
حسین جوانشیری

آخرین اخبار